Aktualności

  • Udostępnij

    To pierwszy raz w historii marki i modelu Q7, kiedy przed oznaczeniem pojawiła się literka S, która na zawsze zmieniła ten model!

    15.03.2019


    Poza imponującymi parametrami diesla, w SQ7 znajdziemy również szereg innych nowatorskich rozwiązań

    Użyty do napędu Audi SQ7 czterolitrowy silnik wysokoprężny TDI został niemal całkowicie przekonstruowany. Silnik V8 ma do dyspozycji dwie turbosprężarki, które załączają się selektywnie.

    Silnik 4.0 V8 TDI ma jednak więcej nowinek technologicznych. Po raz pierwszy w Audi z silnikiem Diesla zastosowano także zamontowany po stronie zaworów wydechowych system zmiennych faz rozrządu Audi valvelift system (AVS).

    W efekcie Audi SQ7 dysponuje mocą 435 KM i momentem obrotowym 900 Nm, dostępnym w przedziale od 1000 do 3250 obr/min. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Średnie spalanie wynosi 7,4 litra paliwa na 100 kilometrów.

    Za przeniesienie napędu odpowiedzialna jest przeprojektowana 8-stopniowa automatyczna przekładnia z funkcją "żeglowania" na wolnym biegu. Napęd trafia na cztery koła za pośrednictwem układu Quattro, współpracującego z systemami kontroli zawieszenia i samoblokującym, międzyosiowym mechanizmem różnicowym.

    Nowym na rynku rozwiązaniem wśród samochodów tego typu jest elektromechaniczna, aktywna stabilizacja wychylania się pojazdu w zakrętach. Auto inaczej reaguje podczas jazdy po nierównościach, a inaczej podczas szybkiej jazdy na płaskiej nawierzchni, gdzie większa sztywność zawieszenia zapewnia lepszą zwrotność, zmniejsza się też tendencja do podsterowności. Podczas manewrowania na ciasnej uliczce kierowca doceni system skrętnych kół tylnych.

    Z dumą możemy się pochwalić, że nawet tak ekskluzywny model pojawił się w naszej ofercie.

    W lokalizacji w Częstochowie jest gotowy do podziwiania , sprzedaży  i jazdy próbnej niespełna 10 miesięczny, bogato wyposażony egzemplarz.